glow-backgorund

GCHAT PODMIENKY POSKYTOVANIA SLUŽBY

Vydané spoločnosťou Strategy4boost s. r. o., IČO: 56 385 986, so sídlom Doležalova 3424/15C Bratislava - mestská časť Ružinov 821 04 Slovenská Republika, spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava III, odd: Sro, vložka č.: 179920/B, zast.: Ondrej Pruška, konateľom (ďalej len ako “Strategy4boost”).

Než začnete používať našu službu GCHAT, prečítajte si starostlivo tieto Podmienky. Zakúpením našej služby uzatvárate so spoločnosťou Strategy4boost zmluvu o poskytovaní služieb podľa § 269 ods. 2 Obchodného zákonníka, v zmysle týchto Podmienok a zároveň vyjadrujete súhlas s týmito Podmienkami a zaväzujete sa tieto Podmienky dodržiavať. Tieto Podmienky sa vzťahujú na všetkých Užívateľov a ostatných, ktorí majú k službe prístup alebo ju využívajú. Vo chvíli, keď začnete službu využívať, sa tieto Podmienky vrátane URL odkazov stanú z právneho hľadiska zmluvným vzťahom medzi vami ako užívateľom služby, prípadne operátorom a spoločnosťou Strategy4boost. Pokiaľ s akoukoľvek časťou Podmienok nesúhlasíte, potom nemôžete využívať prístup k službe.

POPIS NAŠEJ SLUŽBY

Služba je poskytovaná formou softvéru ako služby, ktorú ponúkame na internetovej adrese www.gchat.sk.


GCHAT - webový widget s používateľským rozhraním pre návštevníkov vašich webových stránok - ktorý si umiestnite na vaše webové stránky vložením nášho skriptu do zdrojového kódu vašej webovej stránky. Návštevníci vašich webových stránok môžu prostredníctvom GCHAT komunikovať s umelou inteligenciou, vami alebo vašimi operátormi.

Dashboard - užívateľské rozhranie pre operátorov - ktorý vy alebo vaši zamestnanci využívate na komunikáciu s návštevníkmi vašich webových stránok. Dashboard je webové rozhranie dostupné na webovej adrese služby GCHAT. Tu si tiež môžete zmeniť nastavenia služby. Dashboard je optimalizovaný na prístup z desktop počítačov.

Mobilné aplikácie - užívateľské rozhranie pre operátorov - ktorá umožňuje komunikáciu s návštevníkmi vašich webových stránok prostredníctvom chytrého mobilného telefónu s operačným systémom Android alebo iOS (iPhone). Mobilné aplikácie sú na stiahnutie v Obchode s aplikáciami na vašom telefóne (Apple app store alebo Google Play store). V mobilnej aplikácii nemôžete meniť nastavenia služby, slúži iba na komunikáciu so zákazníkom.


Moduly a vlastnosti, ktoré máte k dispozícii, sa môžu líšiť na základe vášho balíčka; ich popis môžete nájsť v našom cenníku na adrese: www.gchat.sk.

POJMY A DEFINICE

Aktualizácia rozumie sa ako update softvéru Gchat za účelom pridania nových funkcií alebo zlepšenia existujúcich funkcií.
Aplikácia softvérová služba dostupná buď ako webová aplikácia, alebo ako mobilná aplikácia, ktorú Gchat prevádzkuje za účelom poskytovania služieb a je vo výlučnom vlastníctve Gchatu.
Blokácia užívateľského účtu je bezpečnostné opatrenie, ktoré dočasne alebo trvalo bráni užívateľovi v prístupe k jeho účtu. Táto akcia je zvyčajne vykonaná z dôvodu porušenia podmienok služby.
Cenník uvádza výšku poplatku za službu poskytovanú podľa podmienok užívateľovi, je súčasťou podmienok a je zverejnený na stránkach www.gchat.sk.
Fakturačné obdobie je časové obdobie zvolené užívateľom na úhradu predplatného, jehož výber ovplyvňuje termín splatnosti predplatného, jedná sa buď o mesiac, alebo rok; alebo iné obdobie individuálne ponúknuté zástupcom spoločnosti Gchat.
GDPR nariadenie Európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679.
Nutná údržba sa rozumie pravidelná údržba potrebná k zachovaniu vlastností služby, je vykonávaná z iniciatívy Gchatu, nejedná sa o reakciu na akúkoľvek závadu a jedná sa o časové obdobie, počas ktorého je služba úplne alebo čiastočne nedostupná.
Operátor zamestnanec, zmluvný partner, alebo iná osoba, ktorej uživateľ zaslal pozvánku na pripojenie k jeho užívateľskému účtu a ktorej bol na základe úspešnej registrácie zriadený operátorský účet. Platí pre neho všetky pravidlá a podmienky poskytovania služby týkajúce sa užívateľa.
Predplatné súhrnné označenie pre časovo ohraničený balík zakúpený užívateľom Gchatu, za poskytovanie služby, za ktorý je povinný uhradiť Cenníkom stanovenú sumu.
Služba spočíva v úplatnom poskytnutí elektronických nástrojov na implementáciu Gchatu prostredníctvom vloženia skriptu Gchatu do kódu webovej stránky užívateľa, ako aj v poskytnutí nástrojov na nastavenie, ovládanie a správu a ďalší prevádzku Gchatu prostredníctvom Dashboardu, vrátane ďalších ponúkaných funkcií.
Užívateľ registrovaný zákazník spoločnosti Gchat, ktorému bol na základe úspešnej registrácie zriadený užívateľský účet k aplikácii.
Občiansky zákonník zákon č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov.
Trestný zákon zákon č. 300/2005 Z. z. Trestný zákon, v znení neskorších predpisov.
Autorský zákon zákon č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon, v znení neskorších predpisov.
Implementácia je časové obdobie po zakúpení Služby, obvykle v trvaní 5 - 45 pracovných dní vzhľadom na zložitosť projektu, v ktorom tím spoločnosti Strategy4boost nastavuje komunikáciu umelej inteligencie podľa inštrukcií Užívateľa v rámci možností, ktoré umelá inteligencia umožňuje.

1. PODMIENKY POSKYTOVANIA SLUŽBY

1.1. Vyhlásenie Užívateľa. Užívateľ prehlasuje a zaväzuje sa, že:


1.1.1. je plne spôsobilý na právne úkony,


1.1.2. všetky údaje, ktoré poskytne do Aplikácie sú pravdivé, úplné, presné a správne,


1.1.3. nebude používať Službu v rozpore s týmito Podmienkami a s platnými právnymi predpismi Českej a Slovenskej republiky,


1.1.4. bude používať Službu iba na účel, na ktorý je určená, teda najmä na komunikáciu s návštevníkmi webových stránok Užívateľa v reálnom čase,


1.1.5. sa pred začatím používania Služby dôkladne oboznámil s platnými Podmienkami, bezvýhradne s nimi súhlasí a nebude Službu používať v rozpore s nimi.


1.2. Záväzky Zmluvných strán. Strategy4boost poskytuje Užívateľovi za podmienok ďalej uvedených Službu. Užívateľ prijíma Službu za podmienok ďalej uvedených a za jej používanie sa zaväzuje uhradiť Strategy4boostu Predplatné podľa Cenníka.


1.3. Obsah Služby. Poskytovaním Služby sa najmä rozumie:


1.3.1. právo Užívateľa užívať Službu;


1.3.2. právo Užívateľa mať zriadený a využívať Užívateľský účet na Aplikáciu;


1.3.3. právo Užívateľa zriadiť a poskytovať jeden alebo viac prístupov Operátorovi k Aplikácii cez Užívateľský účet;


1.3.4. povinnosť Užívateľa uhradiť dohodnuté Predplatné podľa aktuálneho Cenníka.


1.4. Vek Užívateľa. Strategy4boost vyhlasuje, že Služba nie je určená osobám mladším ako 16 rokov.


1.5. Služba nie je určená pre Spotrebiteľa. Služba nie je určená Spotrebiteľom, ale podnikateľom alebo osobám pri samostatnom výkone povolania, prípadne orgánom verejnej moci. Užívateľ vyhlasuje, že bude Službu využívať ako podnikateľ, orgán verejnej moci alebo v jeho mene, výhradne na účely spojené s touto činnosťou.


1.6. Využívanie Služby Spotrebiteľom. Pokiaľ má Spotrebiteľ záujem využívať Službu, potom je povinný nás o tom informovať pred zriadením Užívateľského účtu, za účelom poučenia o Vašich právach.

2. DUŠEVNÉ VLASTNÍCTVO

2.1. Aplikácia. Aplikácie, ako aj všetok softvér s ňou súvisiace sú duševným vlastníctvom Strategy4boosta.


2.2. Podmienky používania Služby vďaka jednotlivým riešeniam Aplikácie. Žiadne dojednania v týchto Podmienkach nie je možné vykladať ako postúpenie ani udelenie licencie, podlicencie alebo iného užívacieho práva v zmysle Autorského zákona u tých častí riešenia Aplikácie, ktoré Strategy4boost poskytuje Užívateľovi ako Službu, okrem dojednaní uvedených v článku 3 týchto Podmienok. Užívateľ je oprávnený využívať Službu, poskytovanú vďaka týmto častiam riešenia Aplikácie. Užívateľ však nemá právo tieto softvérové ​​riešenie rozmnožovať, sťahovať, inštalovať ani akokoľvek šíriť. Užívateľ nie je oprávnený Aplikáciu bez písomného súhlasu GCHAT spracovávať do iného softvérového vybavenia.


2.3. Porušenie práv duševného vlastníctva Užívateľom. Za predpokladu, že Užívateľ poruší povinnosti stanovené týmito Podmienkami, potom má Strategy4boost právo odstúpiť od týchto Podmienok a požadovať od Užívateľa náhradu vzniknutej škody.


2.4. Ďalšie duševné vlastníctvo. Pokiaľ v rámci plnenia na základe týchto Podmienok dôjde k vytvoreniu akéhokoľvek plnenia, ktoré je chránené podľa Autorského zákona (najmä dielo či databáza) alebo ako akýkoľvek iný chránený nehmotný statok, stane sa také plnenie súčasťou Aplikácie a Podmienky pre užívanie Aplikácie sa uplatnia aj na také plnenie.

3. LICENCIA

3.1. GCHAT. Po založení Užívateľského účtu bude Užívateľovi za účelom využívania Služieb GCHAT sprístupnený skript (zdrojový kód) GCHATu, ktorý Užívateľ následne implementuje do kódu svojich webových stránok tak, aby mohol GCHAT využívať na komunikáciu s návštevníkmi jeho webu v reálnom čase.


3.2.GCHAT ako dielo. GCHAT je autorským dielom v zmysle Autorského zákona. GCHAT Užívateľovi na základe registrácie jeho Užívateľského účtu poskytuje licenciu na výkon práva GCHAT užiť v podobe, v akej je dostupný v danom konkrétnom čase. Licencia sa poskytuje ako nevýhradná, na dobu trvania zmluvného vzťahu podľa týchto Podmienok (najdlhšie však na dobu trvania majetkových práv k GCHATu), výhradne na účely použitia GCHATu v súlade s týmito Podmienkami a tomu zodpovedajúcim spôsobom. Licencia sa poskytuje pre územie celého sveta. Užívateľovi je GCHAT sprístupnený buď prostredníctvom diaľkového prístupu (prostredníctvom Dashboardu GCHAT) alebo prostredníctvom e-mailu v nadväznosti na registráciu Užívateľského účtu Užívateľa.


3.3. Postúpenie licencie. Užívateľ sa zaväzuje, že neposkytne podlicenciu tretím osobám, ani nepostúpi licenciu na tretiu osobu.


3.4. Úhrada za licenciu. Úhrada za licenciu k GCHATu je zahrnutá v Predplatnom.

4. REGISTRÁCIA POUŽÍVATEĽA

4.1. Registrácia Užívateľa ako podmienka využitia Služby. Registrácia je nutnou podmienkou pre riadne využívanie Služby; Užívateľ túto podmienku berie na vedomie a zaväzuje sa vykonať riadnu registráciu.


4.2. Spôsob vykonania registrácie Užívateľa. Registrácia sa vykonáva na základe obdržaného registračného mailu/a to iba z emailovej adresy info@gchat.sk, ktorý si vyžiada všetky registračné údaje.


4.3. Správnosť, úplnosť údajov a aktualizácie. Užívateľ sa týmto zaväzuje uviesť v registračnom emaile správne a úplné údaje o svojej osobe. Tieto údaje má Užívateľ povinnosť aktualizovať podľa platného stavu, bezodkladne po tom ako nastanú zmeny v údajoch, ktoré uviedol pri registrácii. Užívateľ má zároveň právo registračné údaje v priebehu používania Služby meniť a dopĺňať a to v zákazníckom dashboarde.


4.4. Ohlasovacia povinnosť pri zneužití prístupových údajov. Užívateľ je povinný bezodkladne oznámiť Strategy4boostu akékoľvek zneužitie alebo aj len pokus o zneužitie jeho prístupových údajov a súčasne je povinný zvoliť si bezodkladne nové prístupové údaje k Užívateľskému účtu. Užívateľ je povinný zvoliť bezpečné heslo.

5. Úhrada a platobné podmienky

5.1. Úhrada za poskytovanie Služby. Služba je poskytovaná spravidla za odplatu prostredníctvom Predplatného. Užívateľ je povinný za poskytovanie Služby uhradiť dohodnutú odmenu podľa aktuálneho Cenníka.


5.2. Výška Predplatného. Výška Predplatného je stanovená podľa platného Cenníka.


5.2.1. Pokiaľ nie je uvedené inak, naše ceny sú uvedené bez DPH. Pokiaľ Užívateľ alebo spoločnosť Užívateľa nie je rezidentom alebo daňovým poplatníkom v Slovenskej republike, je Užívateľ zodpovedný za platbu DPH alebo akýchkoľvek aplikovateľných daní podľa jeho daňovej rezidencie.


5.3. Zmena Cenníka. Cenník môže byť Strategy4boostom jednostranne zmenený. Informácie o plánovanej zmene Cenníka budú vždy k dispozícii na našich webových stránkach. Plánovaná zmena Cenníka bude oznámená Užívateľom, ktorých sa dotýka, najmenej 14 dní pred účinnosťou týchto zmien, a to formou oznámenia v Užívateľskom účte alebo emailom. V prípade, že Užívateľ so zmenou Cenníka nesúhlasí, má právo vypovedať zmluvný vzťah.


5.4. Predplatné ako paušálne plnenie. Užívateľ je povinný uhradiť Strategy4boostu poplatok spočívajúci v úhrade paušálneho plnenia vo forme Predplatného vo výške stanovenej podľa Plánu predplatného, ​​ktorý si Užívateľ zvolil. Predplatné sa v závislosti na zvolenom Pláne predplatného hradí buď raz za mesiac, 6 mesiacov, či raz za rok. Predplatné sa ďalej hradí vopred, a to k prvému dňu prvého mesiaca daného obdobia, na ktorý je Služba v rámci zvoleného Plánu predplatného poskytovaná.


5.5. Spôsob úhrady Predplatného. Užívateľ je oprávnený zvoliť spôsob úhrady Predplatného za Službu, a to výlučne podľa platobných metód ponúknutých v rozhraní GCHAT, alebo zamestnancom alebo zástupcom spoločnosti Strategy4boost /prevodom na bankový účet Strategy4boost/. Užívateľ nemá právo využiť inú platobnú metódu ako tie ponúknuté spoločnosťou Strategy4boost alebo jej zamestnancami alebo zástupcami.


5.6. Otázky pre umelú inteligenciu. V základnom balíku Predplatného je stanovený limitovaný počet otázok pre umelú inteligenciu, za jeden kalendárny mesiac, ktoré je možné umelej inteligencii položiť. Po vyčerpaní stanoveného množstva, je potrebné si ich podľa platného cenníka dokúpiť v zákazníckom dashboarde.


5.7. Platobná brána. Platby sú realizované cez platobnú bránu Stripe, Stripe Technology Europe, so sídlom vo One Building, 1, Lower Grand Canal Street, Dublin 2, Ireland.


5.8. Platobné údaje a informácie. Užívateľ je povinný pri voľbe spôsobu úhrady Predplatného uviesť presné, platné a úplné informácie k vyúčtovaniu a informácie o platnom spôsobe platby. V prípade, že dôjde k zmene akýchkoľvek takýchto informácií, je Užívateľ povinný aktualizovať tieto informácie v rámci svojho Užívateľského účtu.


5.9. Splatnosť prvého Predplatného. Užívateľ je povinný uhradiť prvé Predplatné vždy pri aktivácii Plánu predplatného na príslušné nasledujúce Fakturačné obdobie.


5.10. Splatnosť Predplatného obnoveného Plánu predplatného. Pokiaľ dôjde k obnove Plánu predplatného v súlade s bodom 5.4 týchto Podmienok, bude Užívateľovi k prvému dňu každého Fakturačného obdobia Predplatné strhnuté z platobnej metódy, ktorú Užívateľ zvolil pri aktivácii daného Plánu predplatného, ​​prípadne tej platobnej metódy, ktorá aktuálne uvádza v rámci svojho Užívateľského účtu.


5.11. Okamih úhrady Predplatného a aktivácia Služby. Predplatné sa považuje za uhradené a Služba bude Užívateľovi aktivovaná po pripísaní peňažných prostriedkov v dohodnutej výške na bankový účet spoločnosti Strategy4boost.


5.12. Implementácia. Po úhrade predplatného a aktivácii Služby nasleduje obdobie Implementácie, ktoré môže od zložitosti nastavení trvať od 5 - do 45 dní.


5.14. Individuálna dohoda o vrátení peňazí. V prípade záujmu Užívateľa ukončiť Zmluvný vzťah pred uplynutím zakúpeného Plánu predplatného, je tu možnosť individuálnej dohody Zmluvných strán ohľadom vrátenia peňazí pred uplynutím Plánu predplatného. Strategy4boost môže za akékoľvek úkony plynúce z takej dohody (čiastočné vratky atď.) účtovať manipulačný poplatok vo výške 250 EUR a iných ušlých nákladov.


5.15. Omeškanie Užívateľa a dočasná blokácia Užívateľského účtu. Pre prípad omeškania so zaplatením Predplatného, ​​alebo akejkoľvek jej časti, teda najmä, pokiaľ z akéhokoľvek dôvodu neprebehne automatické strhnutie platby podľa bodu 5.10. týchto Podmienok, je Strategy4boost oprávnený odoprieť Užívateľovi právo užívania Aplikácie (blokácia Užívateľského účtu) podľa týchto Podmienok a opäť ho obnoviť až po uhradení dlžného Predplatného a zvolení nového či oprave existujúceho spôsobu úhrady Predplatného.


5.16. Prehľad platieb a daňových dokladov. Za príslušné fakturačné obdobie je Strategy4boost oprávnený vystaviť daňový doklad (faktúru), ktorý bude vystavený v elektronickej podobe vo formáte PDF, ku ktorému bude mať Užívateľ prístup na Užívateľskom účte. Prehľad platieb je Užívateľovi k dispozícii na jeho Užívateľskom účte.


5.17. Oprava daňového dokladu po 15 dňoch od jeho vystavenia. V prípade, že Užívateľ žiada opravu daňového dokladu po uplynutí 15 dní od jeho vystavenia, bude mu naúčtovaný administratívny poplatok vo výške 150 EUR. Ide o kompenzáciu nákladov na práce zo strany Strategy4boostu.

6. PLÁNY PREDPLATNÉHO

6.1. Plány predplatného. Služba je poskytovaná v rámci paušálnych Plánov predplatného s možnosťou dĺžky trvania Plánu predplatného so zodpovedajúcim Fakturačným obdobím. Tieto plány nájdete na našich webových stránkach www.gchat.sk alebo môžu byť individuálne vystavené našimi obchodovými zástupcami, či zamestnancami spoločnosti Strategy4boost, v prípade vyžiadania.


6.2. Funkcia v cene zvoleného Plánu predplatného. Prehľad funkcií zahrnutých do Plánov predplatného sú špecifikované v Cenníku na stránkach www.gchat.sk.


6.3. Obnova Plánu predplatného. Pokiaľ nedôjde k zrušeniu daného Plánu predplatného zo strany Užívateľa, či zo strany Strategy4boostu, bude na konci každého Fakturačného obdobia daný Plán predplatného za rovnakých podmienok automaticky obnovený a užívateľovi automaticky strhnutá čiastka z jeho uloženej platobnej metódy.


6.4. Právo Strategy4boostu na automatickú úhradu Poplatku. Po automatickej obnove Plánu predplatného má Strategy4boost právo na úhradu Poplatku a to prostredníctvom Platobnej metódy, ktorú zvolil.


6.5. Zrušenie obnovy Plánu predplatného. Obnovovanie Plánu predplatného môže Užívateľ zrušiť prostredníctvom Užívateľského účtu, v sekcii týkajúcej sa spôsobu vyúčtovania tým, že Užívateľ klikne na „Vypnúť automatické obnovenie (Turn off auto-renewal)“ alebo tým, že Užívateľ zo svojho Užívateľského účtu odstráni podrobnosti o spôsobe platby.

7. PRÁVA A POVINNOSTI UŽÍVATEĽA

7.1. Záväzok Užívateľa týkajúci sa používania Aplikácie a Služby. Užívateľ sa zaväzuje, že:


7.1.1. neuskutoční žiadne také konanie, ktoré by mohlo narušiť alebo poškodiť Aplikáciu a ohroziť alebo znemožniť poskytovanie Služby, ohroziť záujmy Strategy4boostu, alebo by bolo v rozpore s Podmienkami.


7.1.2. pre prístup k Službe sa ani nepokúsi ani nebude využívať iné rozhranie ako rozhranie poskytnuté za tým účelom Strategy4boostom;


7.1.3. neoznámi a neposkytne žiadne identifikačné údaje a heslá nevyhnutné pre prístup Užívateľa k Službe žiadnej tretej osobe a pokiaľ by zneužitie svojich identifikačných údajov a hesiel akoukoľvek treťou osobou zistil, bezodkladne túto skutočnosť oznámi Strategy4boostu;


7.1.4. zvolí heslo k Aplikácii, ktoré zodpovedá vysokej úrovni zabezpečenia Užívateľského účtu.


7.2. Obsah komunikácie. Užívateľ sa ďalej zaväzuje, že všetka komunikácia smerovaná z jeho strany, či zo strany jeho Operátorov k návštevníkom webu Užívateľa, v rámci komunikácie, ktorá bude prebiehať prostredníctvom Aplikácie, bude vždy v súlade s právnymi predpismi Slovenskej a Českej republiky a týmito Podmienkami, Užívateľ je najmä povinný zabezpečiť, aby komunikácia:


7.2.1. neobsahovala akékoľvek časti, ktoré podnecujú alebo smerujú k nesplneniu povinnosti uloženej zákonom alebo na základe zákona alebo trestnému činu alebo schvaľujú trestný čin alebo verejne vychvaľujú páchateľa trestného činu, alebo by mohli naplniť niektorú zo skutkových podstát trestných činov podľa Trestného zákona,


7.2.2. neobsahovala akékoľvek časti, ktoré zvádzajú k užívaniu návykových alebo životu nebezpečných látok alebo podporujú alebo podnecujú užívanie takých látok,


7.2.3. neobsahovala akékoľvek časti, v ktorých sa vyhrážajú iným osobám alebo skupine obyvateľov usmrtením, ublížením na zdraví alebo spôsobením škody,


7.2.4. neobsahovala akékoľvek časti, ktoré hanobia niektorý národ, jeho jazyk, niektorú etnickú skupinu alebo rasu, alebo skupinu obyvateľov pre ich politické presvedčenie, vyznanie alebo preto, že sú bez vyznania,


7.2.5. neobsahovala akékoľvek časti, ktoré podnecujú k nenávisti k niektorému národu, etnickej skupine, rase, náboženstvu, triede alebo inej skupine osôb alebo k obmedzovaniu práv a slobôd jej príslušníkov,


7.2.6. neobsahovali pornografické diela, najmä také, ktoré zobrazujú dieťa, alebo v ktorých sa prejavuje násilie alebo neúcta k človeku,


7.2.7. neobsahovala nepravdivý alebo klamlivý údaj o inom, ktorý je spôsobilý značnou mierou ohroziť jeho vážnosť u spoluobčanov, najmä poškodiť ho v zamestnaní, narušiť jeho rodinné vzťahy alebo spôsobiť mu inú vážnu ujmu,


7.2.8. nepodporovala hnutie, ktoré preukázateľne smeruje k potláčaniu ľudských práv a slobôd alebo hlása národnostnú, rasovú, náboženskú či triednu zášť alebo zášť voči inej skupine osôb, alebo verejne prejavujú sympatie k týmto hnutiam,


7.2.9. neporušovali práva duševného vlastníctva (autorské práva, práva súvisiace s právom autorským, priemyselné práva a pod.) iných osôb, najmä GCHAT;


7.2.10. neobsahovala neoprávnene použité ochranné známky, obchodné mená a chránené označenia pôvodu, ku ktorým prislúcha výhradné právo tretej osobe, alebo akékoľvek označenie s ním zameniteľné,


7.2.11. nepropagovala nelegálne produkty a služby;


7.2.12. v akomkoľvek inom ohľade nebola v rozpore s dobrými mravmi.


7.3. Zodpovednosť. Spoločnosť Strategy4boost. nenesie zodpovednosť za porušenie povinností podľa bodu 7.2. a nasledujúcich podbodov zo strany Užívateľa, jeho Operátorov alebo návštevníkov webu Užívateľa.


7.4. Porušenie týchto Podmienok Užívateľom. Nie je porušením Podmienok, pokiaľ nie je Služba riadne poskytovaná z dôvodu, že Užívateľ porušil niektoré ustanovenia týchto Podmienok. Pre prípad, že Užívateľ poruší povinnosti v bode 7.2 týchto Podmienok a/alebo obsah komunikácie s návštevníkmi webových stránok Užívateľa bude v rozpore s pravidlami podľa týchto Podmienok, je GCHAT oprávnený aj bez predchádzajúceho oznámenia okamžite zastaviť poskytovanie Služby Užívateľovi, odoprieť prístup k Aplikácii a odstúpiť od týchto Podmienok o čom Užívateľa bezodkladne informuje.


7.5. Náhrada škody vzniknutej pre porušenie záväzku Užívateľa. Ak Poruší Užívateľ povinnosti podľa týchto Podmienok je povinný uhradiť Strategy4boostu všetky náklady vzniknuté v súvislosti s uplatnením nárokov tretích osôb voči Strategy4boostu v dôsledku porušenia niektorého z vyššie uvedeného záväzku Užívateľa. Tým nie je dotknutý nárok Strategy4boostu a tretích osôb na náhradu škody vzniknutej v dôsledku porušenia povinností podľa týchto Podmienok, ktorú je Užívateľ povinný Strategy4boostu uhradiť.


7.6. Náhrada škody vzniknutej v súvislosti so sťažnosťou návštevníka webu Užívateľa. Ak vznikne škoda alebo ujma v súvislosti so sťažnosťami návštevníkov webu Užívateľa voči Užívateľovi, zaväzuje sa Užívateľ túto škodu nahradiť.


7.7. Technické vybavenie Užívateľa. Užívateľ je povinný si zaistiť zodpovedajúce technické vybavenie, ktoré mu bude umožňovať využívať vlastnosti Služby podľa týchto Podmienok. Užívateľ je povinný preveriť či jeho technické vybavenie zodpovedá technickým požiadavkám pre používanie Služieb.

8. PRÁVA A POVINNOSTI SPOLOČNOSTI STRATEGY4BOOST

8.1. Zmeny Aplikácie. Strategy4boost je oprávnený kedykoľvek vykonávať zmeny (aktualizácie) obsahu a funkcií (pridávať aj uberať obsah/funkcie) Aplikácie. Toto prebieha automaticky a tieto Podmienky sa vzťahujú aj na aktualizovanú Aplikáciu. Užívateľ nie je oprávnený zmeny odmietnuť, pretože Aplikácia je poskytovaná „tak ako je“ („as is“). Užívateľ bude o aktualizáciách Aplikácie informovaný prostredníctvom e-mailu, webových stránok Strategy4boost alebo prostredníctvom Užívateľského účtu najneskôr 24 hodín pred Aktualizáciou.


8.2. Nesúhlas so zmenami Aplikácie. V prípade, že Užívateľ nebude súhlasiť so zmenou Aplikácie podľa predchádzajúceho odseku, má právo odstúpiť od týchto Podmienok.


8.3. Výpadky Služby a zodpovednosť Strategy4boosta. Užívateľ berie na vedomie, že Strategy4boost nenesie zodpovednosť za výpadky prevádzky Služby, ktoré nastanú nezávisle od jeho konania. Strategy4boost sa zaväzuje vyvinúť také úsilie, ktoré je od neho možné rozumne požadovať, aby v čo najkratšom možnom čase zaistil znovusprevádzkovanie Služby.


8.4. Kontrola Užívateľského účtu. Strategy4boost môže prostredníctvom Admin prístupu k Aplikácii kontrolovať Užívateľský účet a Službu pozastaviť v prípade, že zistí porušenie týchto Podmienok; o čom Užívateľa bezodkladne informuje.


8.5. Postup v prípade porúch na strane služby GCHAT. Strategy4boost si vyhradzuje právo v prípadoch porúch technickej povahy na strane Užívateľa či v sieti Internet obmedziť alebo dočasne zastaviť poskytovanie Služby, o čom Užívateľa bez zbytočného odkladu informuje. Ide najmä o výpadky siete Internet alebo okolnosti, ktoré potrebujú súčinnosť tretích strán.


8.6. Užívanie označenia Užívateľa v referenciách. Užívateľ súhlasí, že Strategy4boost môže využívať značky, logá a obchodné názvy Užívateľa, za účelom propagácie a marketingu Služby, označiť Užívateľa ako svojho Užívateľa a zákazníka v akýchkoľvek marketingových materiálov , na internetových stránkach a/alebo v rámci Služieb GCHAT. Za týmto účelom Užívateľ udeľuje Strategy4boostu nevýhradnú, celosvetovú licenciu na použitie jeho značiek, log, či obchodných názvov, a to na dobu trvania zmluvného vzťahu medzi Užívateľom a Strategy4boostom. Užívateľ môže svoj súhlas odvolať a od udelenej licencie odstúpiť zaslaním e-mailu na adresu info@gchat.sk.

9. OBMEDZENIE ZODPOVEDNOSTI GCHAT

9.1. Integrácia softvéru. Strategy4boost nenesie zodpovednosť za vlastnosti, funkcionalitu ani bezchybnosť jednotlivých softvérov tretích strán, ktoré pre Užívateľa integruje alebo konfiguruje, aby fungovali so Službou. Túto zodpovednosť nesú dodávatelia ďalšieho softvéru, s ktorými je Užívateľ uzavrel zmluvný vzťah.


9.2. Vylúčenie zodpovednosti pre škodu vzniknutú v dôsledku Nutnej údržby. Užívateľ berie na vedomie a súhlasí, že Strategy4boost neručí za prípadne vzniknuté finančné straty Užívateľa spôsobené pozastavením Služby z dôvodu jej aktualizácie alebo Nutnej údržby, o ktorých Užívateľa vopred informuje.


9.3. Obmedzenie či znemožnenie používania Služby nezávislej na vôli Strategy4boostu. Strategy4boost nenesie zodpovednosť za znemožnenie či obmedzenie používania Služby Užívateľom, spôsobených akýmikoľvek okolnosťami technickej povahy, ktoré Strategy4boost nie je schopný ovplyvniť, ktorých riešenie vyžaduje súčinnosť tretích strán alebo boli zapríčinené Užívateľom alebo treťou stranou.


9.4. Odkazy na weby alebo služby tretích strán. Služba môže obsahovať odkazy na internetové stránky tretích strán alebo služby, ktoré Strategy4boost, nevlastní alebo nekontroluje. Strategy4boost nemá žiadnu kontrolu nad obsahom, pravidlami ochrany súkromia alebo praktikami akýchkoľvek internetových stránok či služieb tretích strán. Strategy4boost nie je zodpovedný, priamo alebo nepriamo, za akúkoľvek škodu či stratu spôsobenú alebo údajne spôsobenú využitím alebo prostredníctvom akéhokoľvek takého obsahu, tovaru či služieb, ktoré sú dostupné na takýchto internetových stránkach či v takých službách alebo ich prostredníctvom, či spôsobené alebo údajne spôsobené dôverou v ne.


9.5. Zodpovednosť Strategy4boostu. Užívateľ berie na vedomie, že v prípade porušenia práv a povinností zo strany Užívateľa alebo nesprávnej či nevhodnej komunikácie zo strany návštevníkov internetovej stránky Užívateľa, nenesie spoločnosť Strategy4boost zodpovednosť za odpovede umelej inteligencie, ktoré by mohli byť považované za nesprávne, morálne nevhodné, či odporujúce všeobecne záväzným predpisom Slovenskej alebo Českej republiky.

10. VYŠŠIA MOC

10.1. Podmienky pre uplatnenie vyššej moci. Zmluvné strany nezodpovedajú za porušenie povinností podľa týchto Podmienok spôsobené vyššou mocou, pokiaľ tieto Podmienky neustanovujú inak.


10.2. Čo je vyššia moc? Vyššou mocou sa rozumie akákoľvek prekážka alebo udalosť, ktorá nastala nezávisle od vôle povinnej Zmluvnej strany a bráni jej v splnení jej povinnosti, ak nemožno rozumne predpokladať, že by povinná Zmluvná strana túto prekážku alebo jej následky pri všetkej starostlivosti včas odvrátila alebo prekonala alebo, že by v čase vzniku záväzku túto prekážku predvídala. Zodpovednosť nevylučuje prekážka, ktorá vznikla až v čase, keď povinná Zmluvná strana bola v omeškaní s plnením svojej povinnosti, alebo vznikla z ich hospodárskych pomerov. Účinky vylučujúce zodpovednosť sú obmedzené iba na dobu, kým trvá prekážka, s ktorou sú tieto účinky spojené.

11. PODPORA

11.1. Poskytovanie podpory. V závislosti na Pláne predplatného zvolenom Užívateľom poskytuje Strategy4boost zákaznícku podporu.

12. NUTNÁ ÚDRŽBA

12.1. Nutná údržba. Nie je porušením týchto Podmienok, pokiaľ nie je Služba poskytovaná v dôsledku Nutnej údržby. Nutná údržba je spravidla vopred oznámená prostredníctvom Užívateľského účtu, alebo E-mailom.


12.2. Oznámenie nutnej údržby. Užívateľ je povinný strpieť krátkodobú odstávku Služby spočívajúcu v jej obmedzení alebo prerušení. O odstávke a Nutnej údržbe bude Užívateľ spravidla upozornený prostredníctvom oznámenia v rozhraní Aplikácie alebo E-mailom aspoň 12 hodín pred jej uskutočnením. V takomto oznámení GCHAT uvedie, o aký druh údržby sa bude jednať a predpokladaný čas začatia a ukončenia prác.


12.3. Aktualizácia. Strategy4boost bude okrem Nutnej údržby vykonávať aj Aktualizácie Aplikácie. Užívateľ je povinný strpieť aj Aktualizáciu Aplikácie. Cieľom týchto aktualizácií je zlepšenie poskytovania Služby a uľahčenie jej obsluhy v Užívateľskom účte. Strategy4boost je tiež oprávnený obmedziť alebo pozastaviť poskytovanie Služby na dobu nevyhnutne potrebnú na vykonanie Aktualizácie. Strategy4boost spravidla oznamuje Užívateľovi aktualizácie prostredníctvom rozhrania Užívateľského účtu alebo E-mailom aspoň 12 hodín pred jej uskutočnením.

13. TRVANIE A MOŽNOSTI UKONČENIA ZMLUVNÉHO VZŤAHU

13.1. Trvanie zmluvného vzťahu. Tento zmluvný vzťah sa uzatvára na dobu určitú, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. Doba na ktorú je možné uzavrieť tento zmluvný vzťah je špecifikovaná v Pláne predplatného. V prípade že je zmluvný vzťah uzavretý na dobu určitú, a žiadna zo zmluvných strán neoznámi druhej zmluvnej strane najmenej 30 dní pred uplynutím doby, na ktorú je Zmluvný vzťah uzavretý, že trvá na jeho ukončení, platnosť a účinnosť Zmluvého vzťahu sa predlžuje o dobu, na ktorú bol uzavretný. Ak niektorá zo Zmluvných strán doručí druhej zmluvnej strane oznámenie, že trvá na ukončení Zmluvného vzťahu neskôr ako 30 dní pred uplynutím doby, je možné ukončiť zmluvný vzťah opäť najmenej 30 dní pred uplynutím doby o ktorý sa zmluvný vzťah predĺžil, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Ak bol zmluvný vzťah uzavretý na dobu neurčitú, postupuje sa v tomto prípade ako pri bežnej výpovedi zmluvy na dobu neurčitú v zmysle Občianskeho zákonníka.


13.2. Ukončenie zmluvného vzťahu zo strany GCHAT. Zmluvné strany môžu jednostranne odstúpiť od Zmluvného vzťahu iba z dôvodov a spôsobom určeným v týchto Podmienkach. Strategy4boost má právo Službu obmedziť alebo neposkytnúť, či zablokovať Užívateľský účet a jednostranne odstúpiť od Zmluvného vzťahu podľa týchto Podmienok v prípade podstatného porušenia Podmienok zo strany Užívateľa.. Zmluvný vzťah podľa týchto Podmienok sa považuje za ukončený v deň, v ktorom bolo odstúpenie doručené Užívateľovi. Doručenie odstúpenia je možné vykonať zaslaním e-mailu na e-mailovú adresu Užívateľa, ktorú má registrovanú vo svojom GCHAT účte.


13.3. Ukončenie zmluvného vzťahu zo strany Užívateľa. Užívateľ môže ukončiť zmluvný vzťah výpoveďou podľa týchto Podmienok a to zaslaním emailu na info@gchat.sk najneskôr 30 dní pred uplynutím doby, na ktorú je Zmluvný vzťah uzavretý, v ktorom bude Strategy4boost informovať o ukončení zmluvného vzťahu.


13.4. Fikcia ukončenia. Zmluvný vzťah podľa týchto Podmienok sa považuje za ukončený po uplynutí 2 rokov od posledného prihlásenia k Užívateľskému účtu. V takom prípade je Strategy4boost oprávnený odstrániť Užívateľský účet Užívateľa.


13.5. Strata spôsobilosti na poskytovanie Služby. Užívateľ súhlasí s tým, že pre prípad, keď Strategy4boost bez svojej viny stratil spôsobilosť na poskytovanie Služby, tj. napríklad zmenou právnych predpisov, sa zmluvný vzťah podľa týchto Podmienok považuje týmto okamihom za ukončený, čo nie je považované za porušenie týchto Podmienok.


13.6. Podstatné porušenie Podmienok. Za podstatné porušenie Podmienok sa považuje najmä:


13.6.1. také konanie Užívateľa, ktoré je schopné akokoľvek ohroziť softvér potrebný na poskytnutie Služby;


13.6.2. Užívateľ postupuje v rozpore s týmito Podmienkami;


13.6.3. Užívateľ užíval Službu takým spôsobom, že môže poškodiť GCHAT, a/alebo sa čo i len pokúsil zneužívať, blokovať, modifikovať či inak meniť akúkoľvek súčasť poskytovanej Služby;


13.6.4. Užívateľ sa čo i len pokúsil získať prihlasovacie mená a/alebo heslá iných Užívateľov Služby;


13.7. Už zaplatené Predplatné a podstatné porušenie Podmienok. V prípade ukončenia zmluvného vzťahu podľa bodu 13.2. a nasledujúcich bodov týchto Podmienok, nemá Užívateľ právo na vrátenie pomernej časti už zaplateného predplatného za využívanie Služby.

14. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

14.1. Strategy4boost je spracovateľom osobných údajov. Užívatelia nám zverujú Osobné údaje svojich zákazníkov alebo iných osôb. Podrobnosti našich povinností v pozícii spracovateľa nájdete na https://www.gchat.sk/ochrana

15. MLČANLIVOSŤ

15.1 Zmluvné strany sa dohodli, že samotný Zmluvný vzťah (bez Podmienok a Cenníka) ako aj všetky skutočnosti z neho vyplývajúce sú predmetom obchodného tajomstva a považujú sa za dôverné, ak nie je v tomto článku uvedené inak.


15.2. Zmluvné strany sa ďalej dohodli, že počas trvania Zmluvného vzťahu, ako aj po jeho ukončení, má Užívateľ právo skutočnosti vyplývajúce zo samotného Zmluvného vzťahu zverejniť či akýmkoľvek spôsobom sprístupniť tretím osobám len s predchádzajúcim písomným súhlasom Strategy4boostu.


15.3. Zmluvné strany sa dohodli, že povinnosť mlčanlivosti sa nevzťahuje na sprístupnenie skutočností vyplývajúcich zo samotného Zmluvného vzťahu právnym zástupcom Zmluvných strán, súdom a iným štátnym orgánom Slovenskej republiky, účtovným, daňovým alebo právnym poradcom Zmluvných strán, audítorom, ako aj tretím osobám alebo verejnoprávnym orgánom v rámci plnenia zákonných povinností, príp. povinností uložených orgánom verejnej moci na základe zákona.


15.4. Zmluvné strany sa ďalej dohodli, že povinnosť mlčanlivosti podľa tohto článku sa nevzťahuje na Strategy4boost v prípade postúpenia pohľadávok voči Užívateľom na tretie osoby.

16. ZÁVER

16.1. Právny poriadok. Tieto Podmienky sa riadia právnym poriadkom Českej a Slovenskej republiky, súčasne sa vylučujú kolízne normy medzinárodného práva súkromného.


16.2. Zmierna cesta riešenia sporu, súdna príslušnosť. Vždy sa pokúsime vyriešiť spor vzniknutý medzi nami zmierlivou cestou. Pokiaľ nebude možné dosiahnuť zmierne riešenie veci, potom prídu na rad súdy. Zmluvné strany sa dohodli, že akékoľvek spory vzniknuté v súvislosti s používaním Služby budú riešené vecne a miestne príslušným súdom pre územie mesta Bratislava v Slovenskej republike.


16.3. Trvanie ustanovenia aj po ukončení zmluvného vzťahu podľa týchto Podmienok. Práva a povinnosti stanovené v článkoch 5.11, 7.4, 7.5, 9.2, 9.3, 9.5 a zostávajú v platnosti aj po ukončení zmluvného vzťahu podľa týchto Podmienok.


16.4. Zmeny Podmienok. Tieto Podmienky môžu byť zo strany Strategy4boostu jednostranne písomne ​​zmenené alebo zrušené.Uplatnením nároku na zaplatenie zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody, a to aj vo výške prevyšujúcej zmluvnú pokutu


6.4. Náhrada škody. Uplatnením nároku na zaplatenie zmluvnej pokuty podľa Podmienok nie je dotknutý nárok spoločnosti Strategy4boost na náhradu škody, a to aj vo výške prevyšujúcej zmluvnú pokutu.


16.5. Vyhlásenie právneho nástupníctva. Zmluvné strany vyhlasujú a súhlasia, že práva a povinnosti, ktoré pre nich vyplývajú z týchto Podmienok, pre prípad zániku alebo akýchkoľvek iných právnych skutočností s následkom prechodu práv a povinností prechádzajú na ich právnych nástupcov.


16.6. Platnosť a účinnosť. Tieto Podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom uzavretia zmluvného vzťahu prostredníctvom siete internet, odoslaním registrácie Užívateľa /emailom, či na webovej stránke www.gcaht.sk/ alebo stlačením tlačidla „súhlasím“ v Užívateľskom účte.



Tieto podnienky služby sú účinné od 1.augusta 2024.

glow-backgorund
glow-backgorund
line
GCHAT LOGO

Newsletter

Prihláste sa a nezmeškajte najnovšie aktualizácie systému a novinky zo sveta umelej inteligencie a chat botov.

Kontakt

Close s. r. o.

Strategy4boost s. r. o.

Doležalova 3424/15C, 821 04 Bratislava

green line

Slovenská republika

+421 907 151 118

info@gchat.sk

green line

Investor related

investor@gchat.sk

green line

Ďalšie odkazy

Blog

instagramtwitterfacebook

Ochrana osobných údajov

Obchodné podmienky

© 2023 - 2024 AI ChatBot GCHAT | All rights reserved.